9.9.13

La meva escola: poesia per al primer dia de classe




És hora de tornar al col·le! D'aprendre, llegir, jugar, investigar, pintar, compartir, crear, conèixer, imaginar... i també de poemar. No s'oblidem de la poesia en aquest curs acadèmic que ara encetem.

Bon curs a tots i totes, a mestres i alumnes!

La meva escola
(Àngels Garriga )

El pare i la mare
no pensen sinó en mi:
em fan anar a l’escola
a aprendre de llegir.

Cantem, sabem rondalles,
tenim peixos i ocells,
plantem llavors menudes,
reguem arbres molt vells.

Ja sé les beceroles,
de comptes també en sé,
dibuixo flors i estrelles,
i escric d’allò més bé.

M’agrada tant l’escola
que no ho puc explicar;
a l’hora de sortir-ne
ja hi voldria tornar.



Les il·lustracions són de Jane Massey.

5 comentaris:

Mireia Torrent ha dit...

Què bonica, potser la faré servir.
Salutacions.

Sàlvia ha dit...

Segur que als xiquets els encantara.

Un saludet, Mireia

Anònim ha dit...

holaaaa

Marcela ha dit...

A la nostra escola començarem el curs amb aquesta bonica poesia!
Gràcies!!!

Sàlvia ha dit...

Quina manera més boniqueta de començar les classes. M'encanta! Que s'enlaire la poesia per tota l'escola.

Besadetes i molt bon curs escolar