16.4.13

Vaja fluixera amb esta calor! / Vaya flojera con esta calor!


Comença el bon temps i sembla que això ens afecta, ens entra una certa "modorra" o fluixesa de cos. Ai! Cóm ens afecta el temps!

La flojera

¡Ya se me metió de nuevo
la flojera...!, ¡qué flojera!

Y resulta que es tan perezosa
que ni juega
ni deja jugar;
no me deja hacer otra cosa
que echarme junto a ella
a descansar.

¡Ya se me metió de nuevo
la flojera...!, ¡qué flojera!

Aunque, ¿sabes por qué no me enojo?
Te diré: es que me doy cuenta
que en verdad
me gusta ser
un poco flojo. 

La il·lustració és de Sonja Wimmer.

1 comentari:

Isa Romero Cortijo ha dit...

Sí que produeix fluixesa, sí... però alhora tanta alegria! Els dies passen volats i cal celebrar-ho amb poesia ^^

Una abraçada,
Isa Romero Cortijo.

"Pablito" está a punto de nacer...