19.3.13

Un poema per a papà / Un poema para papá


Dia de... tots els dies de l'any estan dedicats a alguna causa , però hui és dia de festa per a casa, celebrem el Dia del Pare / Dia del Padre. Un dia especial, com els 364 dies de l'any. Perquè és el'estima del pare el que aconsegueix que cada dia siga màgic. Nosaltres volem celebrar-ho amb poesia: dos poemetes per a regalar-li junt a una gran abraçada i un fort bes.

Jo tinc un tresor
guardat dins del cor
és l'amor que el pare em dona
i que mai no m'abandona

Quan m'en vaig a dormir
m'agrada explicar-li coses
i sempre riem plegats
mentre ell em fa pessigolles

A vegades em renya
però ser que és pel meu bé
potser m'ho mareixo......
no ho tornar´e a fer!

Ell em fa riure
i això em fa feliç
i sento en el meu cor
tot el seu amor



Mi padre
(Juan Guinea Díaz)

Si un vampiro negro me acecha en la noche
o una bruja quiere comerme enterito…
si veo unos fantasmas siguiendo a mi coche
o a un león enorme con mucho apetito…

Entonces mi padre,
con sus grandes manos,
me abraza y me calma,
siempre me defiende,
me mira y sonríe,
me besa en la frente,
vigila a los monstruos
que veo en mi mente.
(Mi padre me cuida
y nunca se duerme)

Si tras la cortina se esconden serpientes
o un gran dinosaurio dispuesto a atacarme…
si los cocodrilos van a hincarme el diente
o un pirata quiere al agua tirarme…

Entonces mi padre,
con sus grandes manos,
me abraza y me calma,
siempre me defiende,
me mira y sonríe,
me besa en la frente,
vigila a los monstruos
que veo en mi mente.
(Mi padre me cuida
y nunca se duerme).

Les il·lustracions són de Dorina Tessmann.