27.3.12

Dites populars de la setmana dels estudiants

 A menys estudi, més ignorància (il. de Lori De)

Hi ha dites i refranys populars que fan referència al món estudiantil. Preparant el post sobre refranys dels dies de la setmana vàrem trobar aquest "setmanari estudiantil" que, amb humor, reflexa les ganes de vacances que hi tenen els estudiants o la malfeineria d'alguns que confonen els dies d'estudi amb els dies festius.

Dilluns Sant Gat,
Dimarts Santa Mandra,
Dimecres faig tard,
Dijous, Sant Tomàs,
Divendres no s'escau,
Dissabte no em plau,
i Diumenge no nés dia.
*
Dilluns m'he adormit,
dimarts se m'ha fet tard al llit,
dimecres tinc mala gana,
dijous al migdia, tinc galvana,
divendres, Déu me'n reguard!
dissabte no tinc res per repassar,
i diumenge haig d'anar a missa.
*
Dilluns faig festa,
dimarts no ho sé,
dimecres m'hi pensaré,
dijous Sant Tomàs,
divendres mal dia,
dissabte reposo i,
diumenge festa de precepte.