14.9.11

Remem una sola barca amb mil rems... també en la poesia

Si ens sumem, tu i jo fem ú -il·lustració de Carll Cneut-

La nostra societat és multicultural, interessantment variada, complexa, diversificada. Diferents però iguals, cadascú és especial. I tots junts em fem ú, com diu la cançoneta:


Estem junts ocupant un mateix temps
i un sol espai amb mil formes diverses.
Remem una sola barca amb mil rems,
hi ha mil llengües a totes les converses.

Si ens sumem, tu i jo fem ú.
Sóc una mica de pols, tu ets l'escombra.
Tu ets dius jo, jo em dic tu,
jo sóc la imatge que fa la teva ombra

Tots ens mullem amb les mateixes pluges
i ens asseca la roba un únic vent.
Si et persegueix el llop, tu fuges
i jo ploro tot fent-me el valent.

Si ens sumem, tu i jo fem ú.
Sóc una mica de pols, tu ets l'escombra.
Tu ets dius jo, jo em dic tu,
jo sóc la imatge que fa la teva ombra.

2 comentaris:

Cristina ha dit...

Hola¡ ¿Quieres unirte a la campaña que hemos iniciado un grupo de padres y profesionales contra los mitos del autismo? Es muy sencillo,tan solo debes promocionarla en tu blog,gracias¡
Te dejo un enlace con la infromación: http://laprincesadelasalasrosas.blogspot.com/2011/09/campana-contra-los-mitos-del-autismo.html

fina ha dit...

hola, Sàlvia, bon dia¡¡
veig aquesta il·lustració...i em ve al cap una imatge d'ahir tarda. En la biblioteca municipal:
4 nens: un indú, una nena xinessa, un nen negre i l'altre semblava arab, sentats en una taula i obrin contes..¡¡ des de darrera el vidre, em preguntava en quina llengua parlarien. bon dissabte i cap de setmana, fins aviat benvolguda Sàlvia,