19.2.10

Berenar poètic / Merienda poética



Hui, com que és divendres, és un dia magnífic per a juntar-se i berenar, xerrar i menjar, alimentar el cos i els somnis. Clar, no tots els berenars són iguals, els ingredients poden canviar en funció d'on estem o del nostre estat d'ànim. Us invitem a un berenar poètic i l'anfitrió és Ángel González.


Meriendo algunas tardes
(Ángel González)

Meriendo algunas tardes:
no todas tienen pulpa comestible.

Si estoy junto al mar
muerdo primero los acantilados,
luego las nubes cárdenas y el cielo
-escupo las gaviotas-,
y para postre dejo las bañistas
jugando a la pelota y despeinadas.

Si estoy en la ciudad
meriendo tarde a secas:
mastico lentamente los minutos
-tras haberles quitado las espinas-
y cuando se eme acaban
me voy rumiando sombras,
rememorando el tiempo devorado
con un acre sabor en la garganta.
La il·lustració és d'Anna Silivonchik.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!! Em dic Mireia Balasch i faig una secció de`pàgines web per infants al prgrama "No ho contis als meus pares" d'Ona Mallorca. Vaig descobrir el vostre bloc per Nadal i m'encanta, tant el disseny com tot allò que hi publicau. Enhorabona!!!

Sàlvia ha dit...

Hola Mireia, tot un plaer tenir lectores del blog com tu. M'encanta que t'agradi el blog i encara m'encantaria més que el recomanares al teu espai radiofònic, doncs està pensat, entre altres coses, per a difondre la poesia des de la família.
Eres molt amable amb els teus comentaris. Gràcies.
Per cert, el programa es pot escoltar per internet?
Et recomane que visites també l'altre blog que editem, aquest sobre il·lustració i albums il·lustrats. És com aquest, però tractant la LIJ des de la vessant il·lustrativa, recomanant il·lustracions per tal d'anar sensibilitzant la mirada dels xiquets i joves.
Besadetes